Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Γιατί το κοτόπουλο διέσχισε το δρόμο;



Γιατί το κοτόπουλο διέσχισε το δρόμο;

ΠΛΑΤΩΝΑΣ:
Για το καλό του. Στην άλλη πλευρά βρίσκεται η αλήθεια.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ:
Είναι στη φύση του κοτόπουλου να διασχίζει τους δρόμους.

ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ:
Κι όμως, τον διέσχισε...

ΚΑΡΤΕΣΙΟΣ:
Για να πάει στην απέναντι πλευρά.

ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ:
Ο Σκοπός, να περάσει το κοτόπουλο το δρόμο, αγιάζει τα Μέσα, όποια κι αν είναι αυτά.

ΚΑΡΟΛΟΣ ΜΑΡΞ:
Ήταν ιστορικά αναπόφευκτο.

ΔΑΡΒΙΝΟΣ:
Τα κοτόπουλα, στο πέρασμα των αιώνων, επιλέχτηκαν από τη φύση με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σήμερα γενετικώς ικανά να διασχίζουν δρόμους.

ΦΡΟΫΝΤ:
Το γεγονός ότι ασχολείστε με το εάν το κοτόπουλο διέσχισε το δρόμο αποδεικνύει ότι διακατέχεστε από σύνδρομα ανασφάλειας και ότι η σεξουαλικότητά σας είναι αφόρητα καταπιεσμένη.

ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ:
Ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου κάθε κοτόπουλο θα είναι ελεύθερο να διασχίζει το δρόμο χωρίς να δίνει λογαριασμό για την πράξη του.

ΓΙΟΥΡΙ ΓΚΑΓΚΑΡΙΝ:
Για να πάει εκεί που κανένα άλλο κοτόπουλο δεν είχε πάει πριν.

ΚΩΣΤΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ:
Το κοτόπουλο δεν διέσχισε όλο το δρόμο, αλλά μετά τις εκλογές η κυβέρνηση μας θα κάνει ότι είναι μπορετό για να ολοκληρωθεί η διάσχιση.

ΜΠΙΛ ΚΛΙΝΤΟΝ:
ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ στο Σύνταγμα και στις Αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών ότι δεν είχα καμία σχέση με το κοτόπουλο αυτό.

ΜΠΙΛ ΓΚΕΪΤΣ:
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας αναγγείλουμε ότι μόλις κυκλοφόρησε το νέο "ΤΣΙΚΕΝ Office 2000", που δεν διασχίζει μόνο το δρόμο, αλλά εκκολάπτει, αρχειοθετεί, σχεδιάζει...

9 σχόλια:

  1. Έλα Νίκο, μόλις πληροφορήθηκα από την Λευκή πως χθες βράδυ ήσουν μεταμφιεσμένος σε... Barac (φταίνε οι Απόκριες;). Πού να το ξέρω ρε συ, πού να το φανταστώ; Μπήκα αγχωμένος με το γνωστό πρόβλημα στο μπλόγκινγκ -αλήθεια πήρες χαμπάρι τίποτα εσύ ή όχι;- και βλέπω έναν άγνωστο να μου την μπαίνει συνέχεια. Το θεώρησα αγένεια, κι όταν αυτός ο άγνωστος επέμενε να με παρενοχλεί, την στιγμή που ζήτησα μόνο να πω δυο λέξεις σε συναδέλφους, τα πήρα κανονικά. Εκ μέρους μου δεν τρέχει τίποτα, πάντα σε αγαπώ, συγνώμη για χθες, αλλά νομίζω πως κι εσύ στην θέση μου θα εκνευριζόσουν αν δεν καταλάβαινες πως στην θέση κάποιου... Barac ήταν ο παπαΟΥρολόγος! Ήταν και η κακιά στιγμή βλέπεις, περίμενα να γκρεμιστεί από λεπτό σε λεπτό όλο το σύστημα, νόμιζα ότι πήρα ιό από το διαδίκτυο και, ξέρεις, εμένα το ψωμί μου από το Internet εξαρτάται (συγγραφέας είμαι σου θυμίζω και αρθρογράφος σε ιστορικά και πολιτικά περιοδικά, χωρίς πληροφόρηση είμαι επαγγελματικά "πεθαμένος"...)

    Τέλος πάντων, φίλε, αν και δεν αισθάνομαι ότι έφταιξα από την στιγμή που δεν ήξερα την ταυτότητα αυτού που με παρενοχλούσε (σκέφτηκα: από πού και ως πού μου κάνει τόσο επίμονη πλάκα, τον ξέρω;) σου ζητώ συγνώμη και δεν τρέχει τίποτα. Συμβαίνουν τέτοιες παρεξηγήσεις (γιατί θέλω να πιστεύω ότι περί παρεξήγησης επρόκειτο) ακόμη και στις καλύτερες οικογένειες που λένε. Για μένα παραμένεις ο καλός φίλος και συνοδοιπόρος Νίκος ο Πρόεδρος!

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου. Και φρόντιζε να κρατάς ένα σταθερό προφίλ στις διάφορες δημόσιες εμφανίσεις σου, Πρόεδρε, αφού δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις από τον... Πρόεδρο της Αμερικής!!!

    Τα λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΓ

    Μόλις τώρα μπόρεσα να αναρτήσω σχόλιο στο μπλογκ σου, γιατί η λεκτική επαλήθευση δεν με άφηνε. Όπως θα δεις στην τελευταία μου ανάρτηση σου απάντησα εκεί (στα σχόλια), μη θέλοντας να αφήσω μεταξύ μας αμφιβολίες ούτε ένα λεπτό από την στιγμή που έμαθα από την Λευκή ότι προχθε΄ς εσύ ήσουν ο... δράστης!

    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υπαρχει θεμα παρεξηγησης καθως το ιντερνετ παρερμηνευεται σε καθε λεξη καθε φραση καθε στιγμη.Ουδεποτε δεν κρατισα κακια σε καποιον εκτος και αυτος μου ετρωγε την γκομενα.

    Να σαι καλα!


    Φιλικα Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρόεδρε Νικ, προφανώς εξαιτίας των πρόσφατων προβλημάτων που παρατηρήθηκαν στον Blogger χωρίς δική μου ενέργεια διαγράφτηκες από την λίστα των αναγνωστών μου στο παπαΟΥρολογία χωρίς την παραμικρή παρέμβαση από εμένα(εκτός κι αν τα πήρες από την προχθεσινή παρεξήγηση και εσύ ο ίδιος το έκανες, οπότε είναι σεβαστό και το σχόλιό μου αυτό άκυρον, πράξε κατά βούληση). Αν όμως δεν το έπραξες εσύ αλλά ήταν αποτέλεσμα του κρεμάσματος του συστήματος κάνε τον κόπο να το κοιτάξεις...

    Φιλιά και καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωπ!!! Τώρα μόλις είδα ότι λείπω κι εγώ από τους ανανγώστες σου. Το σύστημα το έκανε όχι εγώ. Επεμβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλαδή αποκλείεται να του γυάλισε κάτι και να πήγε να δει τι είναι??? Κανένας σκώλιξ ας πούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όποιο κοτόπουλο φύγει απ'το κοτέτσι το τρώει ο λύκος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί τώρα εγώ πρέπει να σχολιάσω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΤΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΔΡΟΜΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΕ ΣΙΝΕΜΑ.ΧΕ ΧΕ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το σε βλέπω κρατιέσαι...