Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

ΙΔΡΥΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΠΑΚΟΥΡΙΩΝ (Σ.Μ.Μ.ΕΛ)

Ιδρυση Συλλογου (Σ.Μ.Μ.ΕΛ) Συλλογος Μονιμων Μπακουριων Ελλαδος.
Προεδρος: Εγω
Αναζητω μελη...συντομα θα υπαρξουν πολλα στην Ελλαδα ζουμε (lol)

Το παρων Blog απευθυνεται σε Ανθρωπους μονους που αναζητουν ματαια μια παρεα στην ζωη τους.Ειναι ενα blog που εγινε μετα απο πολυ σκεψη και σχολαστικο σχεδιασμο μιας και πλεον ειμαι σε θεση να καταλαβω ποσο πολλοι σαν εμενα υπαρχουν σε αυτην την χωρα.
Σαφως και το κλιμα δεν θα ειναι αχ βαχ βαρυ και πενθιμο αλλα θα ειναι χαβαλετζιδικο μιας και η μπακουρικη θελει χιουμορ.
Αυτο ειναι το πρωτο και ιστορικο μηνυμα και ελπιζω να μην βρω κοπελα για να μην παυσω να ειμαι μπακουρι και να συνεχιζω να γραφω.

Τους μπακουρικους μου χαιρετισμους!
Τhe President of Smmel

6 σχόλια:

  1. k εγω να μαι λιγο παρανοικη με τα ορθογραφικα :D

    Σχωρεμενοι both ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τορα αν μαιρεικες φωραις κανουμαι κε κανα λαθακοι δεν πιραζοι μοραι ανθροπι υμασται :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φτιαξε πλι μ κ τη ψηφοφορια σου, η πρωτη με τη 3η απαντηση ειναι ιδιες, η 4η ειναι κατευθυνομενη :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλα πες το σε βλέπω κρατιέσαι...